Als Front Office Manager ben jij het gezicht van onze receptie. Je zorgt voor een soepel in- en uitcheckproces, coördineert het front office-team en zorgt dat elke gast zich welkom voelt. Je bent de spil tussen gastvrijheid, organisatie en leidinggeven.
Gastvrijheid zit in jouw genen

Zorg jij voor een warme ontvangst als Front Office Manager?

Ga naar:

07:00 - 11:00
Start van de dag en ochtenddrukte

Je begint met een teamoverleg waarin de dagplanning wordt doorgenomen. Tijdens de ochtenddrukte coördineer je het in- en uitcheckproces en los je eventuele problemen op. Ook houd je een oogje op de gastbeleving aan de balie.

11:00 - 15:00
Administratie en afstemming

In de late ochtend richt je je op administratieve taken zoals facturatie en planning. Je stemt af met housekeeping over de kamerstatus en bereidt je voor op de aankomsten van de middag.

15:00 - 17:00
Gastenservice en teamcoaching

In de middag ben je zichtbaar aanwezig voor zowel gasten als medewerkers. Je traint het team, geeft tips en beantwoordt vragen van gasten. Je sluit de dag af met een evaluatie van de werkzaamheden en kijkt vooruit naar de volgende dag.

Een werkdag als Front Office Manager

Als Front Office Manager werk je in een dynamische omgeving waarin gastvrijheid en organisatie samenkomen. Geen dag is hetzelfde!

Wat betekent gastvrijheid voor onze collega's?

Wil jij stage lopen bij van der Valk?

Wil jij stage lopen bij van der Valk?

Bekijk onze mogelijkheden voor BBL- en stagetrajecten